Dobra strona to podstawa

Od jakości wykonania strony internetowej sporo zależy. Stanowi ona główną wizytówkę firmy, bo jeśli klient czy kontrahent będzie chciał się czegoś dowiedzieć, najpierw skorzysta właśnie z sieci. Wklepanie nazwy przedsiębiorstwa w wyszukiwarkę lub wpisanie adresu bezpośrednio w przeglądarkę powinno przenieść go do serwisu profesjonalnie wykonanego i na bieżąco aktualizowanego.

Ta ostatnia sprawa często kuleje i to nawet w przypadku witryn doskonale się prezentujących. Część menadżerów wychodzi niestety z założenia, że wystarczy stronę raz postawić na serwerze, zamieścić w niej zestaw istotnych wiadomości, a potem zapomnieć. To dość krótkowzroczne, ponieważ odbiorcy są coraz bardziej wyrobieni.

Konsument łatwo zorientuje się, że strona została przygotowana dla świętego spokoju i obecnie nikt o nią nie dba. Proszę nam wierzyć, że nie zrobi to dobrego wrażenia. Oprócz technicznej jakości liczy się zatem również konsekwentna aktualizacja.

Będzie ona tym prostsza, im prostsze będą mechanizmy publikowania na stronie treści.