Office Mobile dla iOS i Androida

Windows Phone dość szybko dołączył do dwójki dotychczasowych liderów rządzących światem systemów mobilnych. Swoją przewagę zbudował głównie dzięki płynności działania systemu oraz możliwości synchronizacji telefonu z innymi urządzeniami działającymi na Windowsie.
Przeczytaj również: Indywidualne podejście
Nie bez znaczenia miało też z pewnością wykupienie Nokii mającej do tej pory ugruntowaną pozycję na rynku telefonów komórkowych. Dodatkowo twórcy Windows Phone nie przestają zaskakiwać użytkowników smartphone’ów i wciąż rozszerzają swój target.
Przeczytaj również: Obecność w internecie warunkiem sukcesu
Tym razem Microsoft postanowił bowiem udostępnić Office’a Mobile użytkownikom iOS i Androida. Nie byłoby może w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że zrobił to zupełnie za darmo, odważnie wkraczając tym samym na rynek zdominowany dotychczas przez iWork oraz QuickOffice.
Przeczytaj również: Dobra strona to podstawa
Do tej pory tej najpopularniejszy pakiet biurowy mogły używać wyłącznie osoby korzystające z Windows Phone, a użytkownicy innych systemów mieli otrzymać możliwość płatnej subskrypcji Office 365. Teraz wystarczy jedynie zalogować się do konta Microsoft, aby zupełnie za darmo edytować dokumenty Word, tabele Excela czy prezentacje Power Point.
Nie da się ukryć, że Windows Phone z pewnością zyska na tym kroku nowych sympatyków.
Kategorie artykułów
Polecane artykuły

Android Silver zamiast Nexusa?
Seria telefonów Nexus do tej pory uznawana była za sprzęt z najwyższej półki. Posiada ona bowiem czysty system Android, który nie posiada żadnych dodatkowych zmian wprowadzanych przez poszczególnych producentów urządzeń mobilnych. Mimo to już niedługo telefony z Nexusem mogą spać do drugiej ligi. Go

Bezpieczny komputer
Współczesne pecety umożliwiają nam niemal wszystko, ale także z tego powodu narażone są na niebezpieczeństwa z tym związane. Przede wszystkim są to ataki hakerskie, kradzież cennych danych czy infekcja wirusem komputerowym. Z tego powodu zanim zaczniemy na dobre korzystać z komputera, należy zainsta